Transport gratuit la Comenzi Orice
Consumabile Pentru Animale De Companie Amazon Câine Nou Transport Coarda Pachet Vesta Arc Curea De Piept De Companie In Lesa
Ghid De Cooperare:
Un、En-Gros Descriere
1.Produsele noastre de Sprijin Single en-Gros și Lot Mixt。
2.Lot mixt: Single-5din Acordarea。Lot mixt Poate Face o Varietate Bogată și Fondurile Nu Va Fi Supraincarcat.,În Acest Fel, Cifra De Afaceri De Capital Va Fi Mai Ușor..În Plus, Produsele Noastre Nu Oferă Imagini pentru Moment.。
3.Stiluri cu Multe Culori,în Cazul în care Culoarea Are Cerințe Speciale, vă Rugăm să Contactați Vânzătorul pentru a Satisface Cerințele Lor.
4.Prețurile la Toate Produsele de pe site-Ul Nostru Nu Includ Taxele.,-Factura(Adauga Impozitul Aferent Puncte)
Două、Procesul De Tranzacție
1.Completați în Cantitate Direct pe site-Ul web pentru a Plasa o Comanda, de transport de Marfă să Fie Modificate de către Client Service,Directe Alipay de Securitate a Operațiunilor de Plată
2. Cere Personalului de Serviciu Clienți pentru Comanda Format.,Selectați Produsul pe care Doriți în Primul rând, pentru a Marca Cantitatea și Trimite-L la Client Service Personal pentru Confirmarea,Ne Va Confirma la Tine cât mai Curând Posibil.,Apoi Da-Voucher-ul pentru Revizuire。După Primirea de Plată,Compania Noastra Va Potrivi cu Bunuri Imediat în Funcție de Cerințele Dumneavoastră.,În funcție de Modul de Expediere Vă Choose3Deliver Mărfurilor de pe o Zi。
3. Banca Alipay WeChat Plată Directă Metodă De Plată
Patru、Transport
Toate Produsele Citate Nu Includ Costurile De Transport.、Impozitul și Taxa(transport De Marfă Trebuie să Fie Plătită de către Clientul Însuși.)。Pentru a Salva Marfă Cheltuielile și Viteza de Transport,Yiwu Logistică și Transport Auto Orașe Accesibile, în General, Utilizarea de Logistică și Transport Auto de a Livra Bunuri(Care Este, de Linii Închiriate Logistică între Două Orașe),Suport Aneng Logistica,Jiaji Logistica、Debon Logistica、Jy Logistica、Huayu Logistica, Etc.,Pot Fi Livrate la Lot, Stația Desemnat de către Client。
Cinci、După-Servicii Post-Vânzare
Vă rugăm să Citiți cu Ridicata al Companiei cu Atenție Instrucțiunile înainte de Cumpărături.、După-Vânzare de Servicii, de Metoda de Plată, de Transport, pentru o Mai bună Comunicare și Cooperare între cele Două Părți。
1、Clientului Primirea Goods3Quality și Cantitatea de Produse, Dacă Există Orice Problemă, Vă Pot Da Feedback-ul post-Vânzare de Servicii pentru Clienți în Timp.。Arrival3Days mai Târziu, pe o Baza de Obiectie, Ca Finalizarea Tranzacției。Subiectiv Nu este Mulțumit、Imaginați-vă în Motiv,Nici o Problemă de Calitate, de Fapt Returnate,Inadmisibilă。
2, Atașat Produsului Imaginile Sunt Numai pentru Referință,Produs ca urmare a Actualiza Sau de a Îmbunătăți Calitatea,Configura, de Culoare, în Cazul în care nu Există Nici o Schimbare în Stil, Etc.,Fără Preaviz,Comenzile Sunt Supuse Produsul Real。
3、De Exemplu, după Remittance7I nu Am Primit produsele, vă Rugăm să Trimite o Scrisoare pentru a Întreba,Pentru a Evita Accidentele。Clientul Confirmă Plata la Timp după Primirea Mărfurilor.,La Acest Punct Finalizarea Tranzacției。
4、vă Rugăm să Nu se Întoarcă de Bunuri, Altele decât Societatea Noastră, În Scopul de a Aduce un Inconvenient pentru Tine Când te vei Întoarce din Nou。
5、Dacă Aveți Orice Întrebări după Primirea Mărfurilor, vă Rugăm să Contactați Serviciul Clienți, În Scopul de a Vă Oferi o Mai bună Servicii post-Vânzare。
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *